Wij maken gebruik van cookies

Om je zo goed mogelijk van dienst te kunnen zijn, maken wij gebruik van cookies. Door de cookies te accepteren, word je herkend. Zo kunnen we onze website afstemmen op jouw persoonlijke voorkeuren en kunnen we je relevante informatie en advertenties laten zien. Voor meer informatie kun je kijken bij ons cookie- en privacybeleid. Door gebruik te maken van deze website of door hiernaast op akkoord te drukken, geef je aan akkoord te zijn met het gebruik van cookies.

Ik ga akkoord
0
 ProductAantalPrijs
Uw winkelmand is leeg.

Veel gestelde vragen

Onze webshop is met zorg samengesteld en gevuld met producten. Mocht u onverhoopt nog iets missen laat het ons dan weten. Heeft u vragen over het bestel, retour of betalingsproces? Hieronder leest u de meest gestelde vragen en bijbehorende antwoorden. Staat uw vraag er niet tussen of wilt u graag persoonlijk advies? Neem dan gerust contact met ons op of breng een bezoek aan onze winkel in Rijssen.

 

Bestellen

Via onze webshop kunt u gemakkelijk een ruim assortiment horloges en sieraden bestellen. Bieden wij het product dat u zoekt niet aan? Onze webshop geeft slechts een deel van ons volledige assortiment weer. Twijfel niet en vul onze Watchfinder in, wij nemen dan graag contact met u op. U bent ook van harte welkom in onze winkel.

Hoe moet ik bestellen?

Klik op een product om naar de productpagina te gaan, hier wordt de productinformatie getoond en kunt u het product in de winkelmand plaatsen. Via de winkelmand navigeert u naar de bestelpagina. Vul de factuurgegevens en eventueel aanvullende informatie in. Vervolgens kiest u de betaalmethode en plaatst u de bestelling.

Hoe bestel ik in het buitenland?

Natuurlijk kunt u ook producten bij ons bestellen vanuit het buitenland. Vul bij de factuurgevens uw verblijfplaats in het buitenland in, extra kosten voor de verzending zijn voor rekening van de koper.

Hoe verwijder ik een product uit mijn winkelmandje?

Ga naar uw winkelmand via de button rechtsboven het scherm en klik op het kruisje voor het product. Uw product is verwijderd uit de winkelmand.

Hoe krijg ik de goederen thuis gestuurd?

De goederen van Saffier Juwelier worden altijd per aangetekende pakketpost verzonden en zijn verzekerd totdat u de bestelling heeft aangenomen.

Retourneren

Het geleverde product van Saffier Juwelier is in originele staat retourneren, neem hiervoor contact met ons op.

Mijn product is niet wat ik er van had verwacht. Wat nu?

Geen probleem! Wij het helpen u graag met zoeken naar een product wat wel aan uw verwachtingen voldoet. Het aangekochte product kunt u, na overleg, retourneren. Wanneer we het geretourneerde product hebben ontvangen zullen we het product controleren.

 

 

Zijn er extra kosten verbonden aan het retourneren?

Verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Natuurlijk kunt u het product ook kosteloos bij ons afleveren in de winkel.

Hoe lang heb ik garantie?

Garantietermijnen verschillen per product, neem contact met ons op voor het exacte termijn.

Betalen

Na ontvangst van de betaling zal het bestelde product worden verzonden. De prijzen van de producten zijn te vinden op de productpagina. Het te betalen bedrag wordt weergegeven in de winkelmand.

Hoe kan ik betalen?

Bij bestelling via de webshop kan betaald worden via iDeal en Bancontant

Er is iets mis gegaan tijdens de betaling, wat nu?

Wanneer er iets mis gaat tijdens de bestelling, kan u contact opnemen met onze klantenservice via https://www.saffierjuwelier.nl/contact/

Uw browser is niet meer van deze tijd!

Update uw browser om optimaal van deze website (en vele anderen) te genieten Nu updaten!

×